Ljubav i pažnja, lek su bez kojeg se umire.


Ovaj fantastični video koji ilustruje jezivo realno stanje nekih stvari u današnjici u kojoj niko „nema vremena“ za prave stvari oko sebe i u njihovom životu, elektronski je rad Nemačkog biznis lanca EDEKA i  originalno je objavljen na njihovom zvaničnom YouTube kanalu.
Ukoliko još niste, ne propustite da pogledate ovaj dirljiv video koji mnogo govori svojim postojanjem o aktuelnoj nemarljivosti društva.

4 Comments Add yours

  1. Pixel kaže:

    Može i ovo:

    Sviđa mi se

  2. Pixel kaže:

    Izvini Vladimire, hteo sam u komentaru, kao moj mali dorinos da postavim još jedan, (drugi) video, ali sam greškom izgleda ponovio tvoj. Izvini zbog zabune. Obriši slobodno moje komentare ako ti smeta ili koči otvaranje stranice. Pozdrav!
    P.S.
    Video koji sam hteo da postavim je:

    Liked by 1 person

    1. Ma taman posla nego baš to gledam. Linkovi su bili isti? 😀
      Zato sam se začudio

      Liked by 1 person

Ostavite komentar

